måndag 8 juni 2009

Heej :D


Har int updaterat på länge nu men i lördags så hade vi kalas för mamma på kvällen :)
På söndan så gjorde jag inte så mycket, chilla bara typ !

Idag vakna jag halv tolv igen, måst buri gå sov nån gång nu så jag kommer upp hehe :D
Sen så for jag med mamma till mommo och hälsade på :)
va nu där 1 och en halv timme kanske och sen for vi via butiken i solf och handlade lite!
När jag kom ehm så satte jag mig ute på terassen en stund, men så blev jag hungrig så jag gick in och stekte plättar åt jag och syster som vi sedan åt ute på terassen! :D
Nu sitter jag här och är mätt i magen :D:D
Ikväll blir de träning, skönt! jag har int vari på träning på nästan två veckor nu så nu är de dags!

sen blir det väl att gå sova nån gång! :D

Ha de gött! // josefinemelie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar