onsdag 3 juni 2009

jäjää

Måndag
Jag åkte till rebeckas villa, vi va å simma och laga mat och skrattade:)
De va jättevarmt i vattnet så man kuna vi i hur läng som helst:)
Sen på:
Tisdag
gick vi och simma en stund sen for vi upp i bastun. När vi var färdig så fixa vi bacon och sparris till förrätt och sen laga vi plättar:) de blev gott! :)
Sen där vi 3 tiden så for vi hem, när jag kom hem städa jag lite och så kom rebecka hit och sova över :) Vi kolla DH men hon hade bara med en skiva så då hoppa vi på cykeln och for först till rebecka efter 2 skivor till o sen for vi på glass :D
Och så for vi hem och se på DH.. :)
For i säng där vid halv ett nån gång tror jag:)
Onsdag
Vakna halv 12, heheh:) låg och prata en stund och så gick vi ner och åt pannkakor :) sen gick vi och kolla på DH igen ;D


Ikväll tror jag bara att jag ska ta de lungt :D:)

PUSS, josefine ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar