onsdag 22 juli 2009

blöbb


Nu sku jag ha lust att skriva hur mycket som helst men jag har ingen aning om vad jag ska skriva

om, de blir nästan alltid det samma tycker jag, men har man dålig fantasi så har man! :) Men

iallafall så ikväll så sku vi ha haft träning men så fick jag medelande att vi int har nån så då får de

bli att far med och plocka flyghavre, jag kan ju int sej emot helr eftersom jag har gått och lovat att

jag ska plocka för pappa betala en del i kameran! :D dumt gjort av mig!

Sen så har jag funderat på att jag sku vilja fara en helg till stockholm och bara shoppa, men de

kommer int mamma att gå med på för då sku jag måst bygga ett till klädskåp så att jag sku få

rum me nå mera! :P Men ti stan måst jag nu iallafall nån dag, måst ha nåt ti skolan, sen så ska jag

också ha en ny väska till vi börjar och de kommer jag att måsta spring och läta efter i evigheter

eftersom jag alltid köper såna som går sönder direkt! Men jag vill nu int helr ha en ryggsäck...

annars så har jag int gjort så myki idag, bara städa känns de som :) fast int jag har gjort de men.. :P



-josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar