måndag 3 augusti 2009

R.I.P mormor <3


Helluu, har int uppdatera på några dagar nu eftersom det har hänt ett och annat :S Men här kommer ett inlägg ;)
På lördan så va jag hem själv nästan hela dan för jenny va i jobb och mamma, pappa och madde va på lantbruksutställning. Sen så kom di hem lite tidigare än väntat för dom had fått reda på att mormor va dåli, så då for mamma och pappa till mormor och jag var hemma med madde, sen på söndan så vakna jag av att mamma kom in i rumme och berätta att mormor had dött på lördas kvällen :( så på söndan kolla jag mest tv och int så myki annat!
Idag så har jag vart hos farmor och till stranden en stund:)
Imorgon så blir de kanske att fara ti stan med mamma och madde:)

Och snart börjar skolan, de kmr jag int orka med:S

-josefinee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar