fredag 12 juni 2009

fredagen 12 juni


Shoo ;)

somnade inte före klockan 4 i morse :S När jag sku börja sov där vid 11 nån gång så börja jag må dåligt, så jag gick ner efter en hink som jag hade brevid sängen, och ett vattenglas! Sen så försöka jag sov men alltid då jag höll på att somna så va de som om de sku ha komi upp i halsen men så tog jag en klunk av vattnet och så blev det bra en tund men så då jag höll på och somna så kom de upp igen, och så där höll de på ti klockan 4 då jag tydligen had somnat :/
Det kom aldrig upp något men det var nära flera gånger!
Så vaknade jag klockan halv 10 :P och jag e hur pigg som helst, ganska konstigt men jag kmr väl att vara trött ikväll istället!
Idag har jag inga speciella planer, de går int att far ti mommo och klipp nå gräs idag helr när de e såhär vått i gräset! :/
Men de kan händ att jag åker bara och hälsar på henne sen på eftermiddagen nån gång! ;)

/ josefinemelie (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar