fredag 12 juni 2009

lalallalllal


Idag så har jag ränsat lite runt nå buskar och klippt lite gräs :) Sen så blev jag så trött så jag tänkt att jag skulle BARA VILA men jaa jag somna ju då istället så då jag vaknade så såg jag att det hade gått två timmar :P
Efter en stund så gick jag ut och hoppade lite på studsmattan och så gick jag in och såg på talang :D
Idag fick jag också reda på att moster och pojkarna (amir, zakarias) kommer hem med oss när vi åker hem från åland! ;) så nu har jag två veckor att se fram emot! ;D Vi åker ju natten till tisdag så är vi där över midsommaren, sen så åker vi hem på tisdagen! :D Och så åker moster o boysen hem natten till söndag! ;) nicenice ;)

Imorgon så ska jag och pappa åka till fotocenter och köpa en nikon D60 åt meejj! ;D

kram, josefinee ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar