onsdag 1 juli 2009

:)


Berättar kort om de sista dagarna nu! I måndas gjord jag int så myki på dan sen där mot källn så åkt jag till rebeckas villa, där simma vi och putte kom dit och sen for vi till annas villa och hälsa på di som va där, de va nu anna, madde, jessica, nadja, josso :) vi for hem 2 tiden ;) Gick och sov direkt!
Sen på tisdan så vakna vi kl 12 typ, vi steg upp och for och simmaaa, sen upp och ett plättar och så försöka vi få bobi i vattne, sen och simma igen! :D Efter de så simma vi över till rebeckas mommo och moffa, då vi kom dit så drack och åt vi nå sen och hämta vattenballonger och börja kast dem åt varann, heheh he blev blött sen så had vi nå störr ballonger med vatten i som vi tog me oss när vi for och simma :) Sn blev de mat och så börja vi pack ihop och så for vi hem ! :) När jag kom hem så packa jag ur väskon och så åt jag na och så for ja ti sängs! ;)
Idag vakna jag halv elva och gick ner ocg åt frukost och så ha jag int gjort så myki resten av dan, jag har nu börja si vad jag ska ha med till åland XD

Hejjs ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar